Bilgi Üniversitesi
İşletme Fakültesi
İşletme Bölümü
Genel Bilgiler
- Pazarlama alanındaki temel kavramları ve konuları anlamak.
- Çağdaş pazarlamanın tabiatı gereği stratejik olan doğasının ve işletme stratejisi ve performansında pazarlamanın oynadığı rolün önemini anlamak.
- Mevcut bir ürün/hizmet için pazarlama yönetici rolü üstlenerek, pazarlama yöneticilerinin günlük hayatta aslında ne yaptığını daha iyi anlamak.
- Bilgi edinme ve yönetme aracılığıyla kararları savunma ve destekleme becerisini güçlendirmek.
- Açık bir şekilde yazma, dikkatli dinleme ve bilgiyi profesyonel ve etkili bir şekilde raporlama becerisini geliştirmek.
- Bireysel ve grup dinamiklerini anlayarak örgütlerde başkalarıyla nasıl etkin bir şekilde çalışılacağını öğrenmek.
- Pazarlamanın tamamlayıcı işletme fonksiyonları (ör. insan kaynakları yönetimi, muhasebe, üretim vb.) ile nasıl ilişkili olduğunu daha iyi anlamak.
- Örgütlerde ve toplumda pazarlama yönetiminin etik ve sosyal sorumluluklarını anlamak.
BUS 311 Pazarlamanın Temelleri dersinden özel ders almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.