BUS 311 Pazarlamanın Temelleri


Bilgi Üniversitesi

İşletme Fakültesi

İşletme Bölümü

Genel Bilgiler


  1. Pazarlama alanındaki temel kavramları ve konuları anlamak.
  2. Çağdaş pazarlamanın tabiatı gereği stratejik olan doğasının ve işletme stratejisi ve performansında pazarlamanın oynadığı rolün önemini anlamak.
  3. Mevcut bir ürün/hizmet için pazarlama yönetici rolü üstlenerek, pazarlama yöneticilerinin günlük hayatta aslında ne yaptığını daha iyi anlamak.
  4. Bilgi edinme ve yönetme aracılığıyla kararları savunma ve destekleme becerisini güçlendirmek.
  5. Açık bir şekilde yazma, dikkatli dinleme ve bilgiyi profesyonel ve etkili bir şekilde raporlama becerisini geliştirmek.
  6. Bireysel ve grup dinamiklerini anlayarak örgütlerde başkalarıyla nasıl etkin bir şekilde çalışılacağını öğrenmek.
  7. Pazarlamanın tamamlayıcı işletme fonksiyonları (ör. insan kaynakları yönetimi, muhasebe, üretim vb.) ile nasıl ilişkili olduğunu daha iyi anlamak.
  8. Örgütlerde ve toplumda pazarlama yönetiminin etik ve sosyal sorumluluklarını anlamak.

BUS 311 Pazarlamanın Temelleri dersinden özel ders almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Henüz değerlendiren olmadı.İlk değendiren siz olun.