Bilgi Üniversitesi
İşletme Fakültesi
İşletme Bölümü
Genel Bilgiler
- Bu derste öğrenciler pazarlama yönetiminde kullanılan değişik metriklerin analizini öğrenmektedirler .
- Firmaların karar verirken sadece finansal göstergelerden değil ,aynı zamanda pazarlama göstergelerini kullanmaları gereğini öğrenciler uygulama ile anlıyacaklardır.
- Ders sonunda öğrenciler firmanın strateji seçiminde kullanmaları gereken kantitatif metodları anlıyacaklardır.
- Bu ders sonunda öğrenciler pazarlama alanında stratejik karar vermeye analitik olarak yaklaşacaklardır.
- Bu dersin sonunda öğrenciler etkin etkileşim becerilerini geliştirecekler ve güçlü ikna edici yazılı ve sözlü rapor sunumları yapmayı öğrenecekleri güçlü bir takım çalışması yapacaklardır .
BUS 338 Pazarlama Yönetimi dersinden özel ders almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.