BUS 338 Pazarlama Yönetimi


Bilgi Üniversitesi

İşletme Fakültesi

İşletme Bölümü

Genel Bilgiler


  1. Bu derste öğrenciler pazarlama yönetiminde kullanılan değişik metriklerin analizini öğrenmektedirler .
  2. Firmaların karar verirken sadece finansal göstergelerden değil ,aynı zamanda pazarlama göstergelerini kullanmaları gereğini öğrenciler uygulama ile anlıyacaklardır.
  3. Ders sonunda öğrenciler firmanın strateji seçiminde kullanmaları gereken kantitatif metodları anlıyacaklardır.
  4. Bu ders sonunda öğrenciler pazarlama alanında stratejik karar vermeye analitik olarak yaklaşacaklardır.
  5. Bu dersin sonunda öğrenciler etkin etkileşim becerilerini geliştirecekler ve güçlü ikna edici yazılı ve sözlü rapor sunumları yapmayı öğrenecekleri güçlü bir takım çalışması yapacaklardır .

BUS 338 Pazarlama Yönetimi dersinden özel ders almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Henüz değerlendiren olmadı.İlk değendiren siz olun.